Pagina's

maandag 2 januari 2012

HAPPY 2012

Hallo lieve allemaal,

Gelukkig nieuw jaar allemaal! Dat het nog beter mag worden dan 2011! Ik hoop dat jullie een heel leuk oud&nieuw hebben gehad, en misschien wel mee gedaan met de nieuwjaarsduik??

Ik heb al een tijdje niet meer geblogd en dat spijt me! Maar ik ga proberen in 2012 door te gaan met mijn blog, misschien niet iedere dag, maar wel om de dag! Dat is 1 van mijn voornemens! Mijn andere voornemens zijn:
- Mijn jaar in Frankrijk af maken, gaat wel lukken denk ik. En daarbij wil ik ook mijn Frans nog meer verbeteren!
- Wiskunde maken, dat word een klein probleempje. Aangezien ik hier geen wiskunde op school krijg, ben ik begonnen met het maken van Nederlandse wiskunde. Helaas snap ik echt niet hoe dat Grafische Rekenmachine ding werkt, dus hulp is gewenst!

Dit waren mijn goede voornemens, ik heb er maar 3 omdat ik toch wel weet, hoe meer ik er heb, hoe minder ik er volhoudt! Doen jullie ook aan voornemens?

3 opmerkingen:

  1. Goede voornemens :), die van mij staan op mijn blog! Ik kan je wel helpen met de GR...

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi nog thanks voor je reactie en thanks voor de tip, mijn kroonluchter in mijn kamer doet het nu sowieso dus dan heb ik beter licht dan 1 kut lampje :).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Janieeek (:
    Ik kan wel jouw een worddocument sturen met dingen over de GR, misschien heb je er iets aan :D
    xxxx, Anne

    BeantwoordenVerwijderen