Pagina's

vrijdag 6 januari 2012

WIDM #1

Gisteravond was het dan zover, de eerste mol aflevering van 2012! 

Ik had er al een tijdje naar zitten uit te kijken en zat om 21.40 op uitzendinggemist.nl om de aflevering te kijken. 
Vanaf nu, dus elke week op vrijdag, een analyse van de aflevering en mijn verdenkingen er bij!


Dit seizoen zijn we in Ijsland, en ik denk dat we na aflevering 4 naar een ander land gaan, aangezien Art zei: "in aflevering 4 staat jullie een zonnige verrassing te wachten". Ik denk dat dit goed mogelijk is, aangezien het niet de eerste keer zou zijn. Verder vond ik de eerste aflevering gewoon mol-achtig goed!


Dingen die mij opvielen:
- Frits (Huffnagel)  hij vond de vrijstellingen, maar wat mij eigenlijk meer opviel is hoe gemeen hij het spelletje nu al speelt en daarom denk ik niet dat hij de mol is.

-William ( ♥) en Dio op de brug, het was natuurlijk heel erg grappig maar ook wel weer verdacht, waarom schieten ze Marit niet "neer". En gaat William opzoek naar jokers? Wist hij dat Dio met hem mee zou gaan in het idee en dat Marit zo haar vrijstelling kon houden?


Verdenkingen:

Na de eerste aflevering vind ik het altijd heel erg moeilijk om te zeggen wie de mol is, en aangezien ik nu ook een hele erge tunnel visie heb, ik hoop zo dat William de mol is!, heb ik nu nog geen idee. Ik verdenk William wel een beetje; bij de eerste opdracht is hij bloedje fanatiek, terwijl hij toch wel weet dat niet iedereen op tijd zou komen, en bij de brug opdracht doet hij heel erg dom en gaat op zoek naar jokers in plaats van geld.



afgevallen: Marion Paauw



2 opmerkingen:

  1. Ik volg het niet maar klinkt logisch :p.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf was de eerste aflevering he! Ik verdenk Anne-Marie heel erg. Omdat ze wist dat het een vliegtuig was (kon je nooit zien), ze niks deed om meer mensen te halen bij het vliegtuig, ze de verkeerde kant uitliep bij de gletsjer opdracht en zich makkelijk liet neerschieten bij de brug terwijl frits het meeste geld waard was.. Ik heb nu al zin in de volgende aflevering!

    BeantwoordenVerwijderen