Pagina's

vrijdag 13 januari 2012

widm #2

Deze keer heb ik de aflevering live kunnen meekijken! Op live.avro.nl staat tijdens de aflevering een livestream van Nederland 1 online. Een hele leuke ontdekking!

Deze aflevering begon met wat leuke momentjes met William, de paranoia die veranderd in de stille man, en ook Frits die dat heel eventjes gevat zei. De eerste opdracht, een trap met rekensommetjes, persoonlijke rekensommetjes die eerlijk beantwoord moesten worden. Uiteindelijk kwamen ze een paar treden te kort, en kwam er wéér geen geld in de pot! Ook bij de auto opdracht kwam er geen geld in de pot, en uiteindelijk bij de rook signalen opdracht, 3.000 euro! Helaas hadden ze in aflevering 1 een billet van -5000 gevonden dus de pot staat nu op 2.500 euro. Eindelijk geld om voor te strijden!

Verdenkingen
Wat mij opviel is dat Liesbeth ook weer deze aflevering begon met praten. In de eerste aflevering begon zij met "helemaal alleen" , iets wat in principe een mol is. De tweede aflevering begint zij met "Frits (lange pauze) was in de eerste aflevering zeker van zijn plek" als we de Frits weg halen krijgen we eigenlijk, zeker van zijn plek. Iets wat de mol absoluut is.

Dit is zeker iets wat mij opviel deze week! Daarnaast heb ik nog altijd op mijn mol-lijst staan: William!

Hieronder staat de tweede aflevering van Wie Is De Mol? tot aan de executie!

Daarnaast ook aandacht voor Joerivb, die elk weekend ongeveer, een erg leuke vodcast over wie is de mol? maakt! Hij behandelt theoriëen en maakt leuke sketches!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten