Pagina's

dinsdag 27 december 2011

Column: Musical 101

Weten jullie nog dat ik een tijdje geleden opzoek was naar een gastblogger? Ik heb er 1 gevonden, en nog een hele speciale ook! Hieronder introduceerd ze zich zelf:



Heee lieve lezers van View I See!
Ik ben Hannah, ik hou van schrijven, ik hou van zingen, ik zing ook in een band, ik ben hyperactief (maar heb geen ADHD), ik heb een musical obsessie en mijn aller- aller- allergrootste passie is muziek.
Ik ken Janiek nog niet zo lang, onze vriendschap is eigenlijk via internet begonnen. Ik was een brugger (jaja :)) en voegde Janiek al snel toe op Hyves. Één van onze gemeenschappelijke passies; MUSICALS! Daarom zijn we al snel naar Mary Poppins gegaan en sindsdien is de vriendschap alleen maar sterker geworden. Samen met Janiek ben ik ook nog naar Urinetown en Oliver! (waar een meisje uit mijn klas in speelde) geweest en zijn we nog naar Scheveningen geweest om daar langs de artiesten ingang te gaan.
Toen ik zag dat Janiek een columniste zocht wilde ik dat natuurlijk heel graag doen, want schrijven is ook een van mijn hobby's. Mijn doel met de aankomende columns is eigenlijk jullie wat meer over de musicalwereld leren, het laatste musical nieuws en wat mensen uit het vak voorstellen. Ik zou het ook leuk vinden als jullie zelf met wat vragen kwamen die ik kan beantwoorden of gewoon dingen waar je meer over wilt weten.
Heel veel plezier met het lezen van mijn columns en vertel iedereen over deze leuke blog!
Muzikale kusjes, Hannah. <3


Hannah en Janiek
Team View I See


Dus vanaf vandaag iedere 2 weken op dinsdag krijgen jullie musical les van Hannah!Ik ben er heel erg blij mee!

1 opmerking: