Pagina's

maandag 26 december 2011

Film&TV Links

Meestal kijk ik films en tv series op internet. Waarom? Omdat ik zelf kan bepalen wanneer ik het kijk en welke aflevering ik zie. Zelf kijk ik bijvoorbeeld Glee op internet, omdat het altijd een dag na de Amerikaanse (de orginele) uitzend dag al online staat. Het heeft ook wel nadelen hoor, geen ondertiteling en niet altijd goede kwaliteit. 
Hier onder de sites die ik meestal gebruik:


Project Free TV
TV links 

CH 131


De laatste gebruik ik eigenlijk alleen als nood oplossing. 


Verder wil ik met jullie delen hoe je het beste films en tv series kan downloaden. Ik gebruik Pirate Bay in combinatie met BitTorrent. Het is hier in Frankrijk nog legaal, maar weet niet precies hoe het met Nederland zit. Als je eerst BitTorrent download en daarna op zoek gaat naar een Torrent op Pirate Bay en je klikt op downloaden begint het automatisch met downloaden in BitTorrent. Kijk ook naar de nummers in de zijbalk, hoe meer nummers hoe beter en sneller de download. TIP: Zoek naar DutchReleasTeam, zij hebben veel series met ondertiteling!


Wist je trouwens ook dat je heel makkelijk via YouTube kan downloaden?
Hier onder de makkelijkste converters!


Video2MP3
YouTube MP3




Downloaden jullie zelf ook wel eens muziek/films/series? En wat vinden jullie fijner, internet of tv?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten